sâmbătă, 5 martie 2011

Wonderful Origami Heart Box by Robin Glynn /Heptagonal box

Model obtinut din doua benzi de hartie!/From two rectangle sheets!

Personal am renuntat la capacul propus de autor .Desi piesa de ansamblu(capac si baza)este excelent conceputa de autor,eu mi-am dorit un model mai robust si impecabil ca finalitate(capacul initial are o inchidere in plan median superior greu de obtinut impecabil si oarecum fragila) fapt pentru care am folosit aceeasi forma pentru baza(mai ferma) pe post de capac,desigur realizand anumite calcule pentru ca ele sa se suprapuna eficient.Este un minunat exercitiu de pliere a hartiei prin rotirea unei benzi dupa un sistem de axe paralele diagonale de unde rezulta si expresia cutiei in partea superioara.Aceeasi tehnica a fost utilizata si pentru aceasta cutie heptagonala(7 laturi) utilizand de asemenea doar doua bucati de hartie format rectangular:

Niciun comentariu: