sâmbătă, 18 aprilie 2015

12 Picturi semnate Henry Fantin Latour














Pictor prin excelenta al florilor si al naturilor statice cu flori si fructe ,Fantin Latour este indiscutabil unul dintre cei mai rafinati coloristi pe care i-a dat Franta.
Astazi,o zi ploioasa,cenusie...incerc sa o inseninez prin aceste acorduri cromatice delicate unde griul colorat propulseaza frumusetea ,luminozitatea si puritatea petelor pure de culoare.

PS:Cand e vreme urata afara ,cumparati-va flori!
Ele vor domoli intristarea,vor aduce atmosferei gri-apasatoare a caminului o nota de prospetime ,culoare,senin,farmec anume...veti simti mai aproape acea  scanteie de lumina ,speranta,pace si bucurie interioara.

Nu uitati,florile sunt ingerii nostrii de lumina pe acest pamant!

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Superbe imagini!
Cât despre flori, chiar le simt binefăcătoarea apropiere. În balconul meu, pe care l-am transformat într-o mică seră, în fiecare lună am avut cel puțin trei culori!
Trandafirul japonez este, indiscutabil, cel mai bogat. Urmează orhideele, violetele, inima- voinicului.

Modart spunea...

Trandafirul japonez si la mine se intrece pe sine as zice..infloreste surprinzator, in anumite zile importante!
Eu de-as avea spatiu ,o camera disponibila ,as transforma-o intr-o minisera ,sincer!Un miniparadis de apartament ,este un vis de-al meu.
Cu joc de apa,cu pesti si pasari ,si cate alte idei nu am.
Acolo as primi musafiri cu drag la o cafea,as pune muzica buna in surdina si as citi ...