miercuri, 20 iulie 2016

Spune-mi ceva ...

Spune-mi ceva care a schimbat in bine ceva in viata ta,care ti-a adus zambet,alinare,mangaiere  intr-un moment de cumpana,care ti-a dat aripi  sa speri,care ti-a inseninat ziua,care ti-a dat fiori de incantare,care ti-a redat liniste,care te-a facut sa te simti sufleteste mai bogat,care te-a marcat in mod pozitiv,care te-a incantat ca niciodata,care ti-a cucerit inima,care a insemnat ceva hotarator in gandurile si viata ta!...

Spune-mi ceva care crezi ca poate ajuta si pe altii!

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

N--o să-ți vină să crezi, dar știi ce m-a bucurat teribil, în urmă cu două luni?
Ceva ce am reușit în câteva zile: am făcut un filmuleț de 40 de minute. Primul meu film!
Plănuisem revederea cu foștii colegi de liceu, o revedere specială. Mulți erau plictisiți, vorbeau doar despre boli, suferințe, medicamente.
Inițial, le-am propus să facem o cărticică; să-mi trimită fiecare câte o pagină, iar eu să scriu totul, asta în condițiile în care vreo 20 dintre foștii colegi sunt ingineri și tehnicieni,vreo 10 economiști, dar nu vor să folosească computerul. A căzut ideea cu cartea.
Le-am propus să facem un filmuleț: să adunăm fotografii, să discutăm cam ce muzică să alegem, iar eu să scriu textul- în promoție , suntem cinci absolvente de filologie. Au tooot amânat.
Mai era o săptămână , nu puteam să mă împac cu gândul că ne vom aduna doar să mergem la un restaurant. Le-am cerut fotografii din anii de liceu. Doar doi dintre ei mi-au trimis câtva.
Am scris textul de câteva ori, am pregătit pozele și muzica. Nu știam ce trebuie să fac. Am apelat la un fost elev, care chiar a fost amabil.
A ieșit un film frumos!
Cred că le-am dat de gândit tuturor celor care l-au văzut.
Eu am fost chiar fericită!