joi, 8 martie 2012

Primavara



Se mai canta oare astazi despre anotimpuri,despre frumusetea si bucuria naturii ?Cum sa intelegem dragostea cand ne-am indepartat de mama natura?De ce atata incrancenare in muzica usoara de astazi,unde sunt sentimentele de calm,mangaiere,duiosie,caldura,reveerie,bunatate...poezie?!
Am descoperit intamplator aceasta fermecatoare melodie a Angelei Similea,si mi-am reamintit de ea,o fredonam candva in copilarie,Doamne cum de mai trec anii!Doamne cata noblete,puritate,generozitate aflai in cantecele si vocile de altadata.Atat de cantabile,cu o linie melodica atat de autentica si inspirata,astazi toate imi par la fel,"stilul" se reduce de cele mai multe ori la imitatie,la plagiatura dupa modele de import occidentale.Ne autofaultam dispretuind ceea ce trecutul cu traditia si mostenirea ei ne-au oferit drept exemplu.

La multi ani tuturor femeilor de ziua lor,multa sanatate,pace sufleteasca,inspiratie,noroc,si dragoste de primit!




Un comentariu:

Carmen Cune spunea...

Multumesc pentru urare,Modart.
La multi ani si tie azi,cand ar trebui sa fiti sarbatoriti si voi barbatii.