miercuri, 4 iulie 2012

Lumea din maretia cerului vazuta...



Un material ce merita vizionat mai cu seama as spune pentru partea de imagine si muzica de exceptie ce-l insoteste!
Fantastica stare de relaxare si cantitate de energie pozitiva am resimtit!Chiar detensioneaza !!!

O filmare ca din "zbor de pasare" :dealuri,munti,vai,nori ,tarmuri stancoase,valuri,insule,pasari... totul culmina cu doua marine spre final de o rara frumusete si poetica cromatica !!!Benefica,inspirata insistenta pe aceste doua cadre mirifice (intre 7,50- 9,20)O muzica ,ah ce muzica!!!...usor tensionata pe alocuri, sacadata ,pastrand insa o dominanta lirica... parca ai fi intr-un  film despre o urmarire plina de  mister ...iar in final:pace,tihna,visare,nemarginire albastra... filmarea insasi ritmeaza fantastic cu aceste acorduri fine sonore,excelent montaj!!!

PSRemarc desigur si unele afirmatii ori idei interesante ce merita a fi retinute si de meditat..
Multumiri pentru postare "patrocle 3000"!

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Știi ceva? Mulțumesc mult de tot! Și lui Patrocle!
Am simțit valul , atingându-mi talpa , și glezna, și sufletul. Am gândit cum am simțit. Fără eu.
p.s. încerc să „ transfer filmulețul. Mi-ar plăcea să-l am la îndemână.

Modart spunea...

Ce ma bucur!!!...e atat de minunat sa rezonezi in simtire si gand cu cineva...da, e adorabil, sublim,magnific...totul!

PS:Muzica iti da o stare fantastica,nu-i asa?Eu am ramas "rapus" de anumite pasaje muzicale.Extraordinar de senzitiva!Trebuie sa ma interesez cui apartine.

INCERTITUDINI spunea...

Ți-am adus un dar, pe care l-am primit de la prietena mea-

„Anonim6 iulie 2012, 16:04

As dori sa fac o completare: coloana sonora a acestei diaporame, numita ,,Mecanica mintii’’ este piesa "Nara" ce apartine grupului american E.S.POSTHUMUS.
Grupul a fost creat in 2000 de catre fratii Helmuth si Franz Vonlichten din Los Anageles. Sigla E.S. din denumirea grupului insemnad "son expérimental" (experimental sound en anglais). Muzica grupului e de sorginte electronica.
Albumul din care face parte ,,NARA’’ este "Unearthed" (2001) si contine 13 parti.„

Modart spunea...

Multumesc mult!...tocmai i-am raspuns la tine pe blog.Nu-mi ramane acum decat sa caut informatii despre acest genial grup.Vreau sa ascult si alte piese,desi mai incantator decat aceasta e foarte greu de imaginat.
Zi buna sa aveti!