luni, 19 noiembrie 2012

VIATA MEA IMI APARTINE!!!



Iata unul dintre cele mai bune cantece ale ei,un cantec reprezentativ pentru stilul si maniera ei de a canta...un cantec prea putin din pacate cunoscut,precum multe altele...ma refer aici desigur la  adevaratele ei cantece atat de putin mediatizate si cunoscute publicului larg.
Frumusetea vocii,tehnica vocala,dictia,privirea,gestica alcatuiesc in acest moment artistic un unitar si minunat acord cu melosul compozitiei!Impecabil sincron si forta de emisie emotionala!
In opinia mea,nici o cantareata a Frantei nu a reusit sa confere cuvantului o asemenea majestuozitate prin forma clara,curata,vocale pline,catifelate,forta si impetuozitate fara accente patetice si melisme,apeland doar la naturaletea si frumusetea vocii in sine.

PS:Dedic cantecul si obraznicaturilor impertinente care se cam intrec cu interpretarile pe turta altora,care vadesc "imaginatie"bogata ,nu gluma, cand vine vorba de viata altora,deoarece nu isi vad rosturile si necesarul vietii lor proprii.
Mult poate mintea omeneasca interpreta despre altii dintr-o maladiva si stupida curiozitate!Insa nimic nu este mai gregar si de prost gust decat asemenea barfe...este si cazul acestei uimitoare artiste care nu a fost scutita de afirmatii aberante ,injurii si atacuri chiar calomnioase.

Cat de convingatoare si adorabila este in acest moment artistic,ascultati-o!...
Ea reuseste oricum de 1000 de ori mai bine decat pot scrie eu aici,acum.


4 comentarii:

Mihai spunea...

Frumos! Si mie mi-a placut MM. O cantareata foarte sensibila.

Modart spunea...

Trei mari cantarete de la noi ,nu au muncit si performat la nivelul ei atatea cantece cat a reusit ea singura!!!
Ca idee,1300 de cantece in 9 limbi straine,un repertoriu vast si extrem de variat!
O viata chiar sacrificata pentru muzica...nici gleznele sa i le sarute nu sunt altii demni,si nu intru aici in detalii care sa starneasca curiosii dornici de barfe si care nu se mai satura sa rastalmacesca cuvinte dupa bunul lor plac.

Aurora Georgescu spunea...

Atunci când cântă Mireille Mathieu, ar trebui să o ascultăm în genunchi, aşa cum ascultăm o slujbă într-un lăcaş de cult!
Titlul cântecului mi-a amintit de un roman: "Corpul tău îţi aparţine". Generic, avea acelaşi mesaj.
Am intrat la oră târzie pe blogul tău, aşa că mă voi culca cu Mireille Mathieu în gând şi sigur voi visa frumos.

Modart spunea...

Ar trebui sa respectam munca si sacrificiul cuiva pentru un crez.Ar trebui sa nu ne priveasca aspecte ce tin de viata s trict personala a cuiva...lesne se poate iterpreta aberant aducand mari prejudicii.
Sa stii ca eu chiar as ingenunchia in fata ei...e din cale afara de deosebita!Una ca ea,zau, doar odata la o mie de ani afli...stiu ca vor zice unii ca exagerez,dar chiar am o gramada de argumente bine intemeiate pro MM!
O zi frumoasa iti doresc