joi, 24 septembrie 2020

Tort aniversar


 Combinatia de crema vanilie cu sirop caramel ca dominanta si ca nota  secundara aroma de ciocolata cu rom a ganache-ului in care a fost invelit ,o gasesc una dintre cele mai gustoase la capitolul dulciuri.Frisca multa pentru decor,potenteaza aroma de vanilie si caramel ,dar permite si un decor minunat prin contrast puternic cu fructele alese.Vesel,luminos,clasica versiune de sarbatoare utilizand simetria prin alternanta si repetitie!

Musai dupa gustul meu sa fie foarte bine blatul insiropat!Sa-ti ploua in gura cand servesti o felie !

La un blat de 8 oua,am folosit cca 800 ml de sirop obtinut din zahar carmelizat cu apa ,rom,2 lingurite ness si ceva esenta de portocale!

Am creat un decor simetric cu motiv floral pentagonal la centru in care am utilizat felii de piersici si caise ,plus cateva rondele din corcoduse galbene si visine din visinata!

Inspiratie de moment cu ce am avut si eu prin casa.

Niciun comentariu: