joi, 9 februarie 2012

Fulg de primavara/Origami spring snowflake


Personal model created on 7 February 2012(6 units,no glue)

Este al treilea fulg de nea creatie personala.(sistem clasic de conexiune,in rest inspiratia si imaginatia mea de moment)

Motivul pentru care l-am denumit simbolic "fulg de primavara",are in vedere terminatiile  trilobate in petale ca de floare,un fel de star hexagonal inmugurit la capete...Este daca vreti,un simbol al ultimei ninsori in care incep sa se contureaza mugurii timizi si delicati ai  primavarii.

8 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Emoționat și plăcut gestul tău!
Mă înclin!
Primul gând a fost să caut un fragment dintr-un poem pe care a trebuit să-l comentez la primul meu examen de limba latină- Laudă primăverii„..nu l-am găsit, de aceea , aduc primele versuri din „Primăvara„, din Fastele lui Ovidiu, poetul exilat la Pontus Euxinus-
„Sau că atunci , îmbrăcată în gheață, se duce și iarna
Și, de al soarelui cald, pier înmuiate zăpezi,
Arborii-și capătă iară frunza de frig scuturată,
Muguri de sevă umflați crapă pe fragede crengi:
Colțul cel rodnic din bobul ce stat-a pitit multă vreme,
Tainic află acum drum spre lumina de sus..„

Modart spunea...

Foarte potrivite versurile alese cu ceea ce incercam sa spun...Multumesc!
Astazi ma gandeam ca totusi daca iarna n-ar fi,nici primavara nu ar mai fi atat de dorita si pitoreasca.Contrastele amplifica expresivitatea,dau forta si sens lucrurilor...

Edi spunea...

Hi, friend.

I was giving a look at your blog. I heard Mozart, Mireille Mathieu and I saw your beautiful origamis too. It was very pleasure.
I think ... it's next the time you release a book of your creative origamis ... isn't it?
See you soon :)

Modart spunea...

Yes Edi,there is the intention of a book but it is very expensive for to be published,and I am so busy with many others problemes that I really don't know when will be possible.
Many thanks for your appreciation and best wishes to Brasil from Romania!

Aurora Georgescu spunea...

Oh! Iartă-mă! Nu ştiam cine este Darius! Te aveam în blogroll evident... cum aş fi putut să nu te trec sau să uit pe cineva atât de deosebit... atât de special. M-a derutat numele..
Sunt copleşită! Este o surpriză atât de plăcută! Frumuseţea fulgului creat m-a dus cu gândul la feeria zăpezii scăldată în raze de lună şi m-a făcut să văd în albul lui seninătatea gândurilor tale ,...
Ninge liniştit cu fulgi imenşi şi moi,
Nemărginirea-şi lasă aripa peste noi...
Doar gândul îţi răzbate prin vreme ca o spadă
Şi-n inimă ai strâns... iubire şi zăpadă.
Am privit formele fulgului de nea creat de tine şi am intuit atingerea delicată a degetelor ce-i dădea intrare în lumea artelor, mi l-am imaginat plutind în roiul steluţelor de zăpadă şi am simţit cu toată fiinţa frumuseţea gestului tău...
Cu graţie mă înclin!

Aurora Georgescu spunea...

Intr-o lume dominată de puterea banului, gesturile de amabilitate, aparent mărunte, sunt atât de rare, încât nu pot fi nici trecute cu vederea şi nici uitate.
Este impresionant câte lucruri extraordinare poţi face dintr-o simplă hârtie şi ştiu că aceasta nu este joacă!

Rafa Gutierrez spunea...

Your work is beautiful! Congrats!!!

Raffaela Loffredo
origamicuritiba.blogspot.com

Modart spunea...

Thank you Raffaela!Glad to like it!