marți, 21 februarie 2012

Meloterapie/Gheorghe Iovu



Daca grecii il au pe Vangelis,noi romanii il avem pe Gheorghe Iovu!
Daca exista in tara asta vreun inger de om,cu siguranta el trebuie sa fie acela!

Am ascultat mult de tot intr-o vreme acest gen numit "muzica terapeutica",mi-a placut mult deoarece simteam puternic  prin sonoritatile ei subtile, calde ,catifelate,izvorii o stare speciala de pace,liniste si  mangaiere sufleteasca .Dupa o perioada in care am schimbat registrul muzical cu alte genuri,a venit o zi speciala...ziua in care am avut fericita inspiratie de a alege din multimea de casete muzicale a unui magazin ,albumul "Trepte de lumina" a lui Gheorge Iovu.Nu stiam de el si muzica lui nimic pana atunci.Cand am ascultat-o am ramas rapus de incantare ...atata seninatate,melos,senzitivism,,curatenie,lumina,pace...nu am cuvinte sa povestesc ce stari minunate am aflat ,am explorat,am trait!O muzica  ce vine ca un mesaj de dincolo,in care lesne depeni amintiri,cuprinzi franturi de peisaje mirifice ,si valuri de lumina magica  te invaluie estompand tristetea si imbunanad ranile sufletului.FELICITARI Domnule Iovu,e dar divin muzica ce o compuneti,ma inclin in fata talentului si modestiei dumneavoastre,infinite...

Am ascultat-o si reascultat-o de n ori,am recomandat albumul altora,am daruit altele persoanelor dragi.
Fiind primul sau album,nu stiu cat de diponibil mai este astazi pentru a fi cumparat .
L-am aflat insa aici :



In ordinea auditiei,iata titlurile:

1)Lacrimi pentru Diana(in memoria Dianei Iovu si Dianei Dumitriu))
2)Joc de copil
3)Eternitate
4)Trepte de lumina
5)In memoriam USA
6)Ecou de pian
7) Tandrete
8)Sensibilitate
9)Lacrimand II

RECOMAND: Intindeti-va in pat,inchideti ochii si ascultati...lasati muzica sa va modeleze starea de spirit de moment prin imaginile ce le inspira si sonoritatile ei cristaline...traieste momentul lasand deoparte grijile felurite lumesti,descopera clipa ta de gratie si farmec,meriti!Ce simti?!.....

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Starea? reverie!
Spațiul? o pădure în zori, verde plin de rouă, clopoței de ghiocei!

Modart spunea...

Sunete cristaline duc prin asociere cu imaginea la bobul scanteietor de roua,ori lacrimi cumva...asa este!
Clopotei de ghiocei...diafani sunt ca si aceasta muzica,cred ca astepti cu nerabdare primavara asta,ca noi toti romanii de altfel.
Multumesc pentru ce simti!