marți, 22 noiembrie 2011

Origami Cube Box with 3D Heart insertion

     

Personal model perfected on 20 november 2011.
Strong result,a simple and beautiful design(pure as conception),perfect for a litlle souvenir!
Needs 4 squares of paper,no glue!

Magia cubului isi spune si aici cuvantul...altminteri perfecta pentru un mini-souvenir (sau ceva dulce deosebit) datorita rezultatului solid si simbolului dragostei ce o insoteste,inimioara care ritmeaza prin unghiurile ei la 90 de grade cu colturile cutiei si ofera prin contrast si volum  un plus de expresie constructiei cubice riguroase.



Initial am dorit sa inventez doar o inimioara tridimensionala,am ajuns la o forma interesanta cu doua aripi care nu se puteau inchide,insa mi-am dat seama ca acestea sunt potrivite pentru a fixa  structura respectiva pe un pliu interior,astfel m-am gandit la a personifica capacul unei cutii,...nu a fost aici insa usor de a gasi solutii,de a ajunge la aceasta varianta compusa ...4 zile mi-a luat in total elaborarea acestei piese ,dar a meritat cu siguranta!!!Iti vine sa o deschizi si inchizi mereu...are o expresie moderna si din spate si din profil !Interesanta si placuta prin exercitiul de constructie-alcatuire!



2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Îmi place lumea ta-un alt fel de poetică în culori și forme!
Știu, cuvintele pot părea ușoare, dar chiar asta simt- torni în forme colorate poezie!

Modart spunea...

Multumesc!
Geometria in sine este divina!Lumina capata o poetica aparte cand intalneste structuri spatiale ce se dezvolta armonic compozitional.Culoarea are valente psihosenzoriale care imbogatesc desigur expresia acestui continut.
.................................