vineri, 8 mai 2015

Visele

...au legatura cu tot ce este depozitat in mintea omului ,in subconstientul ei.
Nu mai cautati sa interpretati visele,sunt obsesii personale,imagini ,ganduri,marcaje afective  din tot ce ati adunat in viata, cea reala personala sau chiar din  relatarile altora. De asemenea un impact puternic poate sa-l aiba si o anumita lectura sau emisiuni tv.
Totul se stocheaza in mintea omului si se proiecteaza prin intermediul visului in "filme" mai mult sau putin coerente,uneori bizare datorita capacitatii asociative a mintii noastre.

Un exemplu:
Am visat odata o gradina paradisiaca plina cu ciocolata.Era strajuita ,nu aveam acces ,trebuia sa sar gardul ca sa pot intra in ea.

Factori psihologici determinanti:

 1)Primisem cu ceva timp in urma o cutie cu bomboane de ciocolata de la cineva ,pe care ma jurasem sa nu mananc din ea,sa o pastrez pentru ocazii speciale.O vedeam zilnic pe birou intr-un colt.
2) Vazusem candva filmul "Chocolate" unde ciocolata era prezentata ca o ispita irezistibila.
3) M-a fascinat in copilarie povestirea "La cirese" din Amintiri din copilarie a lui I.Creanga .Asta deoarece am trait vacantele de vara la bunici si nu uit ca si eu cu verisorii mei,am sarit gardul la vecini intr-o dupa-amiaza sa dam buzna in ciresul lor ,cu cirese albe!!!Ca de,rosii aveam destule in propria ograda.Dar acelea erau ceva cu totul special in mintea noastra.
4) Gradina paradisului,a reprezentat deseori o imagine importanta in imaginatia mea in urma unei anumite lecturi.


Visele nu au  nici o legatura cu viitorul ,nu profetesc nimic,nu reprezinta mesaje,nu exista nici un simbol anume pe care daca il cunosti sa poti anticipa ceva.
Toate visele mele analizandu-le ,le-am gasit imediat explicatia rememorand trecutul.

Asadar daca aveti vreo carte de interpretat vise,aruncati-o imediat,nu va mai credeti in asa stupizenii!

Orice visati,lucruri,oameni,fapturi ireale,actiuni,etc...ele sunt deja in mintea voastra ,iar ea, precum un regizor in urma filmarilor,insaileaza prin montaj anumite fragmente pentru a alacatui un film.
Visele sunt umbrele mintii omenesti.
Totul este in mintea omului si tot in mintea omului ideea de a interpreta orice!

Traiti-va viata frumos,iubiti,fiti buni. Lasati povestea asta cu visele si profetiile !
E pacat.







Niciun comentariu: