joi, 11 aprilie 2013

Scopul vietii...

Eram in trecere pe la cineva,si inainte sa plec am aruncat o privire pe ecranul televizorului aprins.O femeie declara astfel"Simt ca sunt o persoana eficienta care am un scop in viata."
Am plecat cu gandul la aceste cuvinte.
Mi-am spus ca ar fi fantastic ca fiecare sa aiba si sa slujeasca un anume scop nobil in viata.Sa stii ce vrei,sa stii incotro te indrepti,cui te dedici,care este ratiunea ta de a fi.
Personal,de ceva ani incoace nu prea mai stiu,caci cate scopuri am avut,dezamagirile mi le-au spulberat.
Iar acea eficienta ce vine tocmai din intensitatea trairii s-a diminuat considerabil Totul este extrem de anevoios ,,indoiala persista,randamentul ca atare.Ba sunt chiar uneori total ineficient.Sunt derutat ,confuz,instabil,ravasit,nelinistit in permanenta.Timpul pare sa nu mai aiba rabdare cu mine,dar nici eu cu el.Suntem asadar in conflict.
Doar un gand mai staruie,,,sa fiu de ajutor altora pe cat pot eu,sa-i fac sa se simta cat mai bine in prezenta mea,sa le ofer cuvinte tamaduitoare pentru ranile sufletesti si temeri felurite,sa-i fac sa se simta importanti,deosebiti,frumosi...este faptul ce mi-a placut dintotdeauna.
Urmarile si in acest caz ,de foarte multe ori se inscriu paradoxal la capitolul deceptii.
Asta este...asa ca uneori ma inchid in mine  ca melcul in cochile si nu vreau decat sa dormitez,.
Nici bucurii,nici tristeti,doar liniste.




4 comentarii:

Mihai spunea...

Deceptii? Eu, de cativa ani buni, le spun confirmari!

Modart spunea...

Ei da,se poate spune si astfel...nimic nou sub soare,cam trist totusi.

Aurora Georgescu spunea...

Oamenii, faptele, probabil că te-au dezamăgit, dar tot ce ai dăruit cu generozitate a rămas ca o dovadă că n-ai trecut prin viaţă ca o umbră. Tu ai întins multora covor de înţelegere şi mângâiere. Este o mulţumire sufletească cu care puţini se pot lăuda.

Modart spunea...

Multumesc de asemeni cuvinte incurajatoare,Cert este ca de cativa ani buni ,nu prea mai vreau sa stiu de nimeni si de nimic.Deci nici generos nu sunt.