marți, 2 iulie 2013

Origami decorativ letter

Model creatie personala din 3 patrate de hartie.Fara adeziv!

Personal origami model from 3 squares,without glue!

Ideea de a valorifica modele florale intr-un mic produs ca souvenir hand-made,staruie de mai mult timp.Aici modelul floral se poate scoate ramanand plicul scrisoare in interiorul caruia se poate scrie un mesaj,o urare sau insera o fotografie.Modelul stelar la centru era demult creat,,,realizand modelul floral rosu mi-am dat seama ca poate fi imbogatit prin adaugirea unui model de o alta culoare care sa marcheze centrul florii si sa-i confera astfel o nota mai somptuoasa,mai densa decorativ.Mi-am adus aminte de modelul stelar mai vechi,l-am cautat si mare surpriza, la dimensiunile patratului din care era executat se potrivea perfect pentru  dimensiunea structurii florale.Asadar nu a trebuit sa mai realizez calcule pentru a gasi raportul matematic necesar.
Conexiunea este foarte stabila,iar rezultatul per ansamblu este robust prin stratificarile hartiei.Cred ca este si un model reusit...
Voi,ce parere aveti? Doamnele ar fi incantate sa primeasca un asemenea plic-scrisoare decorativ?

Niciun comentariu: