miercuri, 18 septembrie 2013

Mihai Eminescu:O ramai/ Romanii au talent



Felicitari autoarei semnata "Vara Albastra" pentru toate montajele ei de o rara sensibilitate si o  deosebita calitate artistica.
Candva am fost logat pe youtube si am vizionat atunci sute si sute de clipuri cautand fireste montaje de o inalta tinuta artistica.Ei bine,credeti-ma ca cele mai frumoase,mai impresionante prin originalitate ,conceptie si simt creativ  le-am aflat la autori romani,rusi si italieni.O spun nu gratuit,subiectiv,am terminat o facultate de arte vizuale,si sunt de stiut foarte critic cand vine vorba de exprimare in acest domeniu artistic.E drept,sunt si multi care cad in acel dulceag specific kitschului,dar sunt destui care se pare cunosc,simt si se exprima profesionist cu mult rafinament si bun gust.
Am fost desigur mandru de aceasta constatare ,in plus  mi-a revenit ceva increderea in acest neam care adesori ma tulbura si indurereaza nespus.Exista si romani extrem de sensibili ,de talentati ,mari iubitori de frumos ,de muzica buna si poezie.

NB:Cred  ca daca scoala de regie film ar fi sprijinita ,s-ar investi adica mai multa incredere si bani in ea,am avea ca natiune un cuvant greu de spus in lumea filmului.

PS:Propun televiziunii romane sa promoveze acesti creatori de montaje artistice in cadrul unor emisiuni.
Au deosebite valente educative, artistice ,si terapeutice!
De ce nu chiar si un concurs de creatiepe o anumita tema!?Sunt tot mai multi tineri care sunt preocupati de aceasta forma moderna artistica!

Asemeni forme artistice prin interferenta imagine,sunet muzical solicita  in realizarea lor  un volum de munca deosebit si cel mai important ,implica  foarte,foarte  mult suflet!
Oare cand vom promova sufletul ?

Niciun comentariu: