sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Noi nu suntem ingeri/We're no angels



Uneori caut  cu disperare chiar un film bun.Greu ,foarte greu de aflat!.
Ieri dupa mai multe incercari am incetat cautarea.Doream ceva nou in care sa razbata frumusetea naturii,omenescul,ceva dramatic dar optimist,sensibil si aspru deopotriva... neafland  nimic care cat de cat sa se apropie de ce starea mea de spirit invoca ,am renuntat.
Totusi,simteam nevoia acuta sa vad un film bun.
In fine ,am schimbat planul, renuntand la ceva nou dar nesigur in favoarea unei pelicule  mai vechi,cunoscute.Un film ce m-a incantat candva,ce avea asadar sa nu ma dezamageasca vizionandu-l.
Si DA,impresia de altadata a ramas perfect valabila ...
Filmul are toate ingredientele necesare de a te tine captiv pe toata durata sa, si actiune,si mult suspans,si un punct culminat spectacular.Abunda  umorul de situatie pe al carui farmec se mizeaza.Nu numai insa...
Un final simbolic,bine incadrat in tema , frumos,fericit!
Dar cel mai remarcabil aspect cu siguranta sunt cele doua roluri principale de compozitie ,e vorba de doi actori de exceptie ai cinematografiei americane,Robert de Niro si Sean Penn.
Nu am sa povestesc pe scurt din film,consider ca provocarea este suficienta,in plus s-ar dilua din placerea de a-l descoperi in totalitate voi insiva vizionandu-l online.
Il gasisi disponibil pe filmhd.net.
Chiar Minunat!

PS:Intr-un rol secundar o veti recunoaste probabil pe renumita DM!...






Niciun comentariu: