miercuri, 19 februarie 2014

Acasa cu Dumnezeu,prin lume fara El!...

Dumnezeule preasfânt / Domn în cer și pe pământ / Ție azi îți mulțumim / Pentru hrana ce-o primim”

R:"Pofta buna licurici!" 


Pentru o asemenea simpla rugaciune de multumire rostita de copii inainte de masa la o gradinita din Cluj ,o mama face reclamatii la Inspectoratul Scolar invocand indocrinare,propaganda,  rit religios....

Paradoxal ,mama se declara crestina!
Ea sutine ca spiritualitatea tine de viata intima privata,initierea fiind facuta acasa in familie.In opinia ei nici varsta,4 ani si nici locul nu sunt potrivite.
Datorita divergentelor de opinie,directoarea  i-a cerut sa-si mute copilul la alta gradinita,intrucat majoritatea parintilor au  votat pentru a mentine aceasta simpla poezioara-rugaciune .
Fapt catalogat de mama ca drept "pura discriminare".

Cititi aici:

http://ro.stiri.yahoo.com/mama-unui-copil-de-gr%C4%83dini%C8%9B%C4%83-s-a-opus-rug%C4%83ciunilor--i-s-a-r%C4%83spuns-s%C4%83-%C8%99i-mute-fiul-142724957.html


Un comentariu care mi-a placut foarte mult:


"Eu am fost ateu in tinerete si sunt fericit ca viata m-a adus inapoi la adevaratele valori spirituale. Sunt protestant luteran-calvinist(reformat) iar sotia ortodoxa, dar in familia noastra armonia este desavarsita. Consider cazul in speta o manifestare tipica a inganfarii ateist-laiciste, asa am fost si eu in tinerete, si voi regreta cat voi trai si voi cere iertare, si sunt sigur ca si doamna in cauza va ajunge sa regrete ce face cu copilul. Cinste educatoarei si parintilor care mai fac fata ofensivei de distrugere a valorilor traditionale.
Eu traiesc in Anglia si mi-e groaza de ce vad in jurul meu: ofensiva dezgustatoare a sodomiei, satanismului, ateismului, subcultura bazata pe sex si violenta, materialismul si egalitarismul cu orice pret,distrugerea familiei, autoritatii parentale, si lista e foarte lunga.
Sa fim fericiti pana cand mai avem TRADITII stramosesti."

Niciun comentariu: