marți, 3 ianuarie 2017

Blogosfera /Cu sau fara comentarii ...

...e cam la fel daca as spune  "cu sau fara iubire!"...atunci cand lasi sau nu comentarii altora in propria lor casuta virtuala.

Zic psihologii ca mama adevarata este aceea care iubeste si copiii altora!Altminteri e o iubire posesiva,ceea ce e departe de iubirea adevarata!Cu siguranta asa este!
Ma tot minunez de ceva ani incoace cat de inghesuita este fiinta omeneasca in propriul eu!

Fa altora ce ti-ai dori tu sa-ti faca ei..e un indemn biblic!Lege sacra se spune chiar!
Unii doar simuleaza sentimente inalte,,in fapt,ei nu prea pot iubi!
Cazul cu certitudine a  celora carora le-am scris multe comentarii  pe blogul lor de-a lungul unor ani ,iar ei,ei da,incredibil,nici barem salutar pe aici nu au lasat un comentariu!!!
Le-am scris din suflet,am incercat transmite anumite idei.ganduri,sentimente personale,nu i-am insultat cu nimic!


Recomandare..lasati-va de scris pe blogul personal un timp mai indelungat!Scrieti doar pe alte bloguri pareri,opinii.Poate reusiti astfel sa va depasiti egocentrismul !
Culmea,unii  spun sau pretind ca sunt  crestini!


Niciun comentariu: