miercuri, 22 martie 2017

Iubire vs Putere

Nu Iubirea ii incanta pe oameni atat de mult,cat dorinta de Putere!
Iubirea nu e o putere,e o chemare catre absolut a firii noastre indumnezeite,... in calea ei, exact obsesia puterii (sanatate,forta,prosperitate,functie,avere) se interpune si actionaeza abil ca sa o distruga.

Remarc adeseori,copiii de astazi sunt foarte incantati de ideea de a fi mari si puternici!
Ce se intampla,de undea aceasta obsesie?
Eu copil fiind,nicicand nu mi-a stat capul la asa ceva!
Ma speria chiar ideea de a fi mare,,,ma visam copil mereu,cufundat intr-o lumea a jocului,a frumusetii  si fanteziei de poveste!Cum s-ar spune,nu m-am grabit sa cresc,nu mi-am dorit asta!
Si nu regret...ma simt si astazi copil,in multe privinte!

Ma sperie lumea celor mari si puternici!!!!Sunt ca dintr-o alta lume pentru mine..

Niciun comentariu: