luni, 16 august 2010

STELAR BALL- Creatie personala

Am stat o zi intreaga aproape pentru a inventa acest modul.Vazusem undeva o imagine cu aceasta structura si mi-a placut foarte mult.Am cautat pe net diagrama ei,dar nici vorba de a gasi baremi acolo o informatie cat de cat...ca atare m-am ambitionat sa creez eu insumi modulul necesar alcatuirii acestui minunat ansamblu geometric.(un icosaedru truncat cu relif spre interior astfel incat pentagoanele devin staruri ,iar hexagoanele 3 planuri rombice ) Dupa indelungate incercari am ajuns chiar la un modul interesant care se conecteaza fara lipire spre deosebire de varianta initiala care utilizeaza adeziv.Formatul este rectangular, foaie de revista sau A4....eu am folosit hartie dintr-o revista(protv magazin) pe care am pictat-o in final cu bronz auriu.

Niciun comentariu: