marți, 15 octombrie 2013

Inainte de a muri...

iata un top cu 50 de dorinte  conform unei sondaj al unei companii pe un esantion de 2000 de adulti.
Interesant locul 26!Fulminant de laic si pragmatic locul I!
In general constat ca lumea ar vrea sa viziteze anumite locuri inainte de a-si termina conturile cu aceasta lume...voi ce dorinta suprema lumeasca aveti pe care ati dori sa o transformati in realitate?

http://www.apropo.ro/life-style/top-50-ce-dorinte-au-oamenii-inainte-de-a-muri-10522354



Eu as alege din lista respectiva numarul 27!
Insa altceva m-ar preocupa mai mult....

2 comentarii:

irina spunea...

Prin adevărate minuni, e adevărat, dar dorinţele (1-50) sunt de genul celor realizabile. Una complet nerealizabilă ar fi să dai timpul înapoi şi să nu mai laşi pe alţii la butoanele propriei vieţi. Trimiterea la The Bucket List obligă totuşi la altceva.
Deci: să fiu o zi cu o persoană pe care am rătăcit-o de-a lungul timpului.

Modart spunea...

Cred ca am sa caut filmul...poate il gasesc.
O zi alaturi de cineva drag,de care timpul ,viata cu ale ei obstacole te-a departat,da ,ar fi ceva minunat.Tot factorul uman este mai important,tot la el ma gandeam si eu cand spuneam ca altceva m-ar preocupa...mi-ar place sa le las ceva frumos amintire,,,pana si la dusmani poate!