luni, 27 ianuarie 2014

Cea mai mica dintre feline...

este o capodopera.(Leonardo da Vinci)


"Nu exista pisici obisnuite."(Colette)

"Pisica are prea mult spirit pentru a nu avea inima."(Ernest Menau)

"Daca esti demn de afectiunea ei,o pisica iti va fi o buna prietena,dar niciodata o sclava."(Theophile Gautier)

"Iubesc pisicile pentru ca ma simt bine in casa mea,si incetul cu incetul acestea devin sufletul ei vizibil. "(Jean Cocteau)

"Pisicile par sa mearga pe principiul ca nu strica niciodata sa ceri ce vrei."(Joseph Wood Krutch)

"In antichitate pisicile erau venerate ca si zeii,si nu au uitat niciodata lucrul acesta."(autor necunoscut)

"Unii oameni spun ca pisicile sunt ticaloase,diabolice si crude.Adevarat...si au si alte calitati exceptionale"(Missy Dizick)

"Cine nu intelege un suflet de pisica ,ma indoiesc ca poate intelege un suflet de om."(GB Show)

"O pisica are propria ei opinie despre fiintele umane.Nu spune prea multe,dar iti poti da seama si singur ca nu ai vrea sa auzi tot adevarul."(Jerome K. Jerome)

" Dintre toate creaturile Domnului,exista doar una care nu poate fi facuta sclava a biciului.Aceasta este pisica.Daca omul ar putea fi incrucisat cu o pisica,omul ar fi imbunatatit,dar s-ar deteriora pisica" (Mark Twain)

"Cainii au stapani,pisicile au personal."Fernand Mery)

"Asterne-ti acolo unde isi face pisica culcus"(Sfantul Serafim de Sarov)

" Numai cand vei iubi un animal,vei simti iubirea cu toata inima."-Anatole France




ps:Cu dedicatie speciala Andaluzei si lui Serafim.

9 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Ti-am adus si eu niste ..daruri!

http://incertitudini2008.blogspot.ro/2010/12/mi-taiat-pisica-drumul.html

http://www.youtube.com/watch?v=Pz7FETwto8k

Modart spunea...

Ei da,si mie imi poarta noroc pisica neagra...ori de cate ori dau de cate una ,urmaresc cum imi va fi,si sincer rau nu mi-a fost deloc,ba dimpotriva...

Aurora Georgescu spunea...

Acum înţeleg de ce Andaluza şi Serafim nu au mai venit pe la mine. Andaluza mi-a trimis mesaj printr-un şoarece-scav că tu îi faci toate poftele şi chiar dedicaţii speciale pe publice, iar eu sunt ca un aisberg fiindcă nu aş mai îndrăgi-o! Dar eu nu am pus-o lângă iepuraş? N-am pus-o tot pe blog? Putea să se supere Serafim. Dar ea de fapt a fost foarte impresionată de toate aforismele scrise aici fiindcă chipurile toate, dar absolut toate sunt cu referire la ea . Mi-a atras atenţia asupra celei în care se spune că pisicile sunt venerate ca şi zeii! Mă voi strădui să-i intru din nou în graţii. Să înţeleagă şi ea că am fost între zăpezi şi n-am avut cum să o iau şi pe ea. Şi aşa am stat pe capul unei familii o săptămână întreagă. Am învăţat o nouă reţetă de preparare a peştelui şi o invit şi pe ea şi pe Serafim la o cină!

Modart spunea...

...acum e plecata si nu-i sta capul decat la cum sa-l intoarca pe Serafim la ea!
Si-a luat un geamantan mare plin cu tot frigiderul meu si alte sacose,sacosele cu tot soiul de alifii si retete speciale..nu cred ca-i mai sta mintea la mancare acum...are planuri marete de a-l recuceri pe Serafim.Sa vezi ce cursuri de emancipare mateasca tine...am sa-ti povestesc cand voi avea timp.

acum sper ca o intelegi mai bine!

Aurora Georgescu spunea...

Râd cu gura până la urechi de faptul că ţi-a golit frigiderul! De! Cine i-a dat apă la moară cu tot ce-a poftit! Şi stai să vezi când ţi-o lua culorile şi toate minunăţiile confecţionate de tine în tehnica origami ca să-l impresioneze pe Serafim! Sau nu ştii că ea spune la toată lumea că ea este autoarea impresionantei tale colecţii de modele?

Modart spunea...

O nu...ea se miorlaie ca inspira pe altii,e muza ,e divina la acest capitol...si daca ma gandesc bine ca de cand a plecat nu prea imi vin idei noi,s-ar putea sa aiba dreptate!
Fii indraznet,nu fa asa,ce e cu modelul asta,e anost,neinteresant,adauga uite asa niste pliuri ,...mai gasesc hartie cu liniaturi spectaculare din gherutele ei neastamparate,cica sa le urmez ca voi obtine o capodopera,ca si ea cum spune Leonardo!
E sfatoasa si haioasa,are opinii avangardiste de mi se invart si noaptea in somn viziunile ei moderniste.

Modart spunea...

I-am dat di toate,doar sa plece odata sa mai pot si eu lucra linistit.Ce-i drept ,nu rezist sa nu o rasfat.De cate ori mi-am propus sa fiu mai drastic ,nu am reusit.Iar fara Serafim,face crize si sa vezi atunci show prin casa...asa ca astept sa se intoarca cu el,sper....

Aurora Georgescu spunea...

Abia aştept să-mi povesteşi nemaipomenitele întâmplări ale Andaluzei în călătoria pentru salvarea sufletului şi fizicului disperatului Serafim!

Modart spunea...

Serafim este de un calm...maret! Impune prin tacere! Andaluza taman pe dos!Serafim e adeptul tacerii, al chibzuintei,al detasarii de dorinte...Andaluza se vede chiar centrul de atentie al Universului insusi!..haha