duminică, 19 ianuarie 2014

Privighetoarea oarba



"Intr-un colt de colivie canti atata de frumos...
Desi oameni fara mila ochisorii ti i-au scos....

Din strafundul tau de suflet ,
Plans nestapanit,ramai...
Ei te asculta si te admira
Si te chinuie tacand

Canta sfanta ,canta viata
Indurerile fierbinti,
Caci frumosul cere jertfa
Si placutul suferinti.

Azi si eu m-aseaman tie
Caci in viat' e scris asa,
Plansul unora e pretul
Bucuriei altora.

Tu cel care asculti cantarea
Unui suflet chinuit,
Nu uita ce pret de lacrimi
Pentru ea s-a daruit."

Doamne ce minunatie de cantec,ce ingemanare intre suspin si inaltare...versuri ce parca asteptau aceasta muzica dintotdeauna.Superba interpretarea,calda,insufletita cu toata fiinta,convingatoare!!!!




2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

DA. nu prea imi gasesc cuvintele..este ceva atat de frumos, ca nu-mi ramane decat sa ascult, sa ma minunez si sa-i multumesc Domnului ca exista asemenea suflet!
Si tie, ca l-ai descoperit!

Modart spunea...

Dumnezeu lucreaza cu siguranta prin oameni...si caile sunt multe.
O da,l-am descoperit intamplator,,,mi-a atras atentia titlul!!!
Imediat am dat click,iar dupa primele acorduri eram deja in ceruri....