miercuri, 21 septembrie 2016

Cum oare?/Viata de calugar...

Mai aproape de Dumnezeu te simti in meditatia singuratatii tale,sau in comunicarea cu semenii tai?
Ori ai nevoie de a doua ca sa o starui pe prima la cel mai inalt nivel posibil?
De ce unii se calugaresc?
Iata ce am gasit.



asa credeam si eu pana nu demult,astazi insa dupa atatea deceptii in relatiile interumane,am multe rezerve.
Viata de calugar,cred ca  e un fel de juramant de consacrare totala lui Dumnezeu.
Faptele lor sunt Rugaciunile de o consistenta si forta de actiune cu mult mai mare decat a celuia prins in hatisurile aceste societati corupte,bolnave,acaparatoare.
Mult poate da de inteles  scriptura,rugaciunea celui drept si curat!
Printre oameni traind,o anumita profunzime si curatire se pierde parca...
Deseori am tanjit dupa o comunicare de calitate,,,straniu,de multe ori am avut impresia in final,ca era mai biine sa fi meditat in singuratate,sa fiu doar eu si Dumnezeu in gandul meu.
Ajuta-i pe oameni ori de cate ori poti,dar nu-ti fa cruce la lumea asta!





Niciun comentariu: