sâmbătă, 20 aprilie 2019

Aperitiv in rozeta si floarea soarelui



Accesibil doar pe adresa link:https://www.youtube.com/watch?v=Ggbgb3BE_Bc

Asa ceva am vazut si pe la straini,idee asadar preluata!
Umplutura poate desigur varia,cum va place ,ce aveti prin frigider!Eu am folosit un pateu de ficat cu ciuperci si cascaval ras.Deasupra pastei de ficat amestecate cu un pic de margarina am presarat patrunjel uscat (as fi vrut marar verde dar nu am aveam un fir barem in acel moment)
 ,Chiar buna combinatia!
Ideea este simpla si de  efect dpdv decorativ ori ca forma de servire,motiv pt care o impartasesc si eu aici pe blog!
Atentie: ca sa taiati egal fara surpriza ca ultima fasie sa iasa mai subtire decat celelalte. taiati astfel"
1) In cruce-4 fasii egale asadar
2)Jumatatile crucii asadar 4x2=8 fasii egale
3)Jumatatile celor 8 fasii obtinute,rezultat 16 fasii egale!Suficiente!

Mergand pe aceeasi idee, am gasit si acesta propunere,foarte atractiva ca design!
Aici aluatul este de casa,desigur in varianta mai rapida puteti utiliza foitaj cumparat din magazine ca in primul caz,



Ati indraznit sa le preparati...cum v-au iesit?

Niciun comentariu: