duminică, 4 decembrie 2011

Trandafirul alb al Greciei/The white rose of Greece



Daca cineva mi-ar cere sa mentionez o voce ingereasca,atunci fara sa ezit o clipa i-as raspunde: Nana Mouskouri!
Vocea ei atat de senzitiva prin tonalitati suave si nuante muzicale diafane ... adiere de vant primavaratec imi pare,divina atingere mangaietoare si inmiresmata ...timpul insusi pare sa incremeneasca locului  in prezenta ei simpla si nobila,precum o cariatida in templul muzicii rasare cu rochia-i lunga si alba cazand  in falduri stralucitoare...timpul insusi se mirifica in cantecele ei prin melosul vocii atat de delicate, cu o curgere atat de lina si fireasca, incat respiratia insasi se substituie acestuia  intr-o maniera pe care nu am intalnit-o la nimeni alta...
Nana este vocea naturii senine si fragile,a frumusetii calme si nobile,a blandetii si bunatatii de care inimile noastre aprige  si bolnave au atata nevoie pentru a-si regasi pacea interioara si visul plapand de iubire!

BINE AI VENIT IN ROMANIA TRANDAFIR ALB...FARA SPINI !

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Îmi place mult NANA!
Ascultându-te, o simt mai aproape!
Ai pus atâta pasiune în cuvinte!
Seară frumoasă!

p.s. te superi dacă te înscriu în lista mea de bloguri?

Modart spunea...

Ei as,cum sa ma supar...ma simt chiar onorat!Intentionam chiar acelasi lucru...multumesc de vizita si de comentariu.

Un inceput de saptamana inspirat!