sâmbătă, 21 aprilie 2012

Limba noastra e o comoara muzicala!!!



Ar fi avut aceasta remarcabila piesa muzicala cantata intr-un dialect napolitan din cate am inteles,ceva intre italiana si portugheza, un succes atat de mare daca ar fi fost cantata in engleza?!Imi aduc aminte cand s-a lansat cat de fascinat am fost de sonoritatile ei la nivelul limbii vorbite,...o da mi-am spus in fine un hit neenglezit,ceva ce  vine de la mama lui de acasa ,ce are evident  valore,pretiozitate,autenticitate.Caci poti oare simti mai profund si transmite ca atare sentimente,emotii mai vii ca atunci cand canti in limba ta natala?!Oare nu e clar ca fiecare limba are expresia,farmecul,muzicalitatea si intelepciunea ei unica ,ca reprezinta un tezaur in sine care prin actul artistic ofera omenirii intregi sensuri noi,originalitate,frumusete prin diversitate!!!Sa fie de vina politica de globalizare?Sa fie de vina ambitia orbeasca de a urca in box office-ul muzical international,goana dupa celebritate,bani?Trist!...cat de mult se pierde din ceea ce ar putea fi prin dedicarea pentru a rezona cu ceea ce ne-a fost dat sa ne identificam,sa traim si cunoaste ca atare cu naturalete si autenticitate!

Niciun comentariu: