joi, 26 aprilie 2012

Vreme vine,vreme pleaca...adevaratele valori raman pecetluite spre eternitate!



O vreme ploioasa,trista ,cenusie...mi-am dorit o raza de soare astazi,asa ca am incercat pe aceasta cale sa invoc soarele... de asteptarea lui chiar ma simt obosit uneori..
Am avut astazi parte insa de o raza de soare,cuvinte ce m-au facut sa zambesc a multumire ...e vorba de comentariul unei tinere de 14 ani,la un clip cu muzica lui Julio Iglesias:"Imi pare sincer rau pentru ceea ce a facut generatia mea din muzica."Doamne,cat ma bucur sa aud asta Diana!

2 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

si eu am facut la fel...
fugeam de Aurelian Andreescu, de Doina Badea, de Gica Petrescu... Acum sunt ICOANE! Fugeam de muzica populara... acum ascult!

BUG Mafia nu mi-a placut si basta, dar atat de mult am auzit la copiii mei Rammstein incat acum nu pot sa ii ocolesc...

Copiii mei sunt manelisti, puy-isti si clubisti... dela un timp asculta si ei baladele rock...

Ma intreb cum se uita la mine un iubitor de opera...

Modart spunea...

Fa un experiment...du-te cu ei in natura si pune-le sa cante o manea,apoi o piesa clasica,un Vivaldi sa zicem...farmecul si freamatul naturii cu cine face casa buna?!