vineri, 25 mai 2012

Origami Cross flower - Decorativ origami frame






Personal model created on 24 May 2012

Terminatii trilobate si varfuri ascutite de star,ei bine resimt crucea treflata fapt pentru care l-am considerat un fel de floare in cruce,ori o cruce a florii daca vreti...ma rog, denumirea are o mai mica importanta ...cert este ca mi-au trebuit ceva ore pana la a elabora  acest model.Problema a fost expresia din capete care a trecut prin vreo 5,6  variante,de fiecare data fiind nemultumit.La un moment dat am vrut chiar sa renunt la el.....la cos cu tine mi-am spus,...a avut noroc,mi-am regasit rabdarea si treptat s-a intrevazut o solutie salvatoare.
Astazi s-a fixat si ideia de a-l utiliza in alcatuirea unei rame decor inflorate,fapt datorat buzunarelor din spate care permit conexiunea modulelor simple din imagine.
Modelul nu este tocmai usor, necesita ceva experienta  in aceasta tehnica ...in final trebuie modelata cu atentie structura obtinuta accentuand anumite linii.
Decorativ stilistic nu este tocmai genul meu, insa evident are si el farmecul lui ...voi ce parere aveti?

PS:Cateva mici  modificari de ieri ale acestui model:


Optional se pot usor arcui capetele...spre deosebire de prima versiune s-a incercat o evidentiere a bratelor printr-o distantare mai accentuata.


Verso model(varianta de inceput avea in vedere conexiunea pentru module rama)
Este atractiv pe ambele parti !Greu de decis carei parti  sa-i acorzi rolul de fata principala.

10 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Au rezultat niște flori de liliac alb!

Modart spunea...

Doamne Gina ma uluiesti!...ai perfecta dreptate!O clipa nu m-am gandit la asa ceva,insa stilistic are o expresie care duce mult catre floarea de liliac.Se vede ca adori liliacul!
Cred ca am sarebotezez modelul...multumesc de observatie!

INCERTITUDINI spunea...

O să-ți povestesc cum a început pasiunea mea pentru liliac. Mai ales pentru liliacul alb.
Era într-o seară de iarnă, nu mai știu motivul, dar eram tristă. Mă uitam pe fereastră, ningea, s-a lăsat seara, n-am aprins lumina.
Cred că s-a petrecut brusc ceva în gândul meu, în suflet, am ațipit, poate.. mi-a apărut o imagine- un fel de piațetă undeva, într-un loc necunoscut, o masă, un pahar în care se răsfira o crenguță de liliac alb.
Așteptam..sau eram așteptată, se înfoiau frunze uscate, era un fel de toamnă parfumată..
Da, liliacul este o floare perfectă.
Ca toate florile, de altfel.
p.s. îmi plac lăcrămioarele. Și mă bucur că ai simțit gândul bun.

Modart spunea...

Rege ramane trabdafirul as zice...si mie imi plac lacramioarele,dalbi clopotei foarte delicati.... si ce paaaaaarfum!!!

INCERTITUDINI spunea...

Trandafirul este, după cum chiar tu spui, rege.
Este un însingurat.Poate tocmai de asta are țepi, „reacționează„..cum îi poți simți parfumul? apropiindu-te, dar asta înseamnă, oricum , să-i simți înțepătura.
Îmi plac trandafirii, am plantat o mulțime, nu s-au prins chiar toți, probabil tocmai din același motiv- toți sunt regi!
Liliacul crește în tufă, este „prietenos„, își răspândește, cu grație, parfumul, fără să se apere, este, cred, mai mult decât generos..când își risipește frumusețea, își ia, trist, toată splendoarea.
M8inunate lecții ne dau florile! Toate!
Fiecare , în felul ei.

Vasile Dumitru spunea...

ma uit si... tac! adica asa cred! sau asa ar trebui!
uluire: frumosul, miraculosul este langa noi!
trebuie doar sa privim!

buna dimineata!
bucuros de regasire!

Modart spunea...

Candva trandafirul nu avea spini...invidia si rautatea omeneasca au dus la aparitia lor...(candva am compus cateva povesti pe care nu am reusit sa le scriu).Una dintre acestea se intitula "Spinii trandafirului".

Modart spunea...

Bine ai revenit Vasile!...sper ca mai bine.Ce-i drept vremea asta urata incurca multe planuri si cam deprima...
Multumesc de apreciere.

Anonim spunea...

TE LAUZI DEGEABA . PUN PARIU CA NU VEI MAI FI INSTARE SA O MAI FACI O DATA O ASEMENEA FLOARE .

Modart spunea...

Nu zau,hai sa punem atunci pariu!!!
Ce premiu propui,ce castig?
De ce esti malitios/a?!

Si scuteste-ma cu autolauda,daca tu nu poti pretui/impartasi munca si bucuria cuiva pentru a crea un model nou intr-o anumita tehnica,e problema ta numita invidie!
Invata sa respecti,daca vrei/pretinzi sa fii respectat!