vineri, 3 august 2012

Reteta cu umor

L-am citit candva si-l formulez si eu aici:
Am ras copios:

O doamna  intra intr-o farmacie si se adreseaza pe un ton foarte nervos farmacistului:
-Domnule ...otrava aveti?!
-Da doamna ,ii raspunde farmacistul calm,dar pentru ce va trebuie?
- Vreau sa-mi omor sotul ,ii raspunde aceasta scurt si raspicat.
Farmacistul foarte ingrijorat:
-Vai doamna ,dar nu pot sa va dau otrava pentru asa ceva...dar va rog calmati-va  si spuneti-mi ce s-a intamplat.
Femeia foarte agitata,deschide poseta,cauta prin ea si scoate tremurand o fotografie pe care o inmana farmacistului.
Farmacistul se uita si ramane masca...in poza  sotia sa goala in pat cu unul,evident sotul clientei.
Dupa cateva momente cat sa-si revina nitel,foarte furios si raspicat ii raspunde;
-Da bine doamna draga,de ce nu mi-ai spus ca ai Reteta !!!

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Da!!!
Râd cu poftă!!
Ciudată ființă este omul.( mă refer la farmacist, mai ales)

Modart spunea...

Eu l-am mai nuantat cu tonalitatile celor doi...insa tot farmecul si umorul lui rezulta din cuvantul neasteptat final:Reteta!!!!haha