miercuri, 14 august 2013

Ave Maria/Concert Andre Rieu / Sao Paolo



L-am primit si eu ca dar de la o persoana draga si l-am savurat pe nerasuflate,o feerie,o sarbatoare a sufletului,un concert minutios gandit,impresurat cu muzica de calitate si umor fin pe alocuri.
Emotia pana la lacrimi a publicului,reactiile lui de exaltare,bucurie,dans,tristete, ce sunt surprinse pe parcursul intregului concert m-au ravasit complet.Nu poti sa nu subscrii acestui urias suflet ce-l resimti pe calea muzicii si al trairii ei cu atat emotie de public.Muzica cheama la visare ,la fratie,pace,dragoste,pot parea cuvinte plasmuite doar...dar hai, mai bine urmariti concertul si daca am exagerat cu ceva imi cer scuze...insa cred ca veti fi la fel de cuceriti si emotionati ca mine de acest concert cu momente desprinse parca dintr-un basm,tandru ,mangaietor,inaltator!.
Exceptional!

Astazi de Sfanta Maria cea plina de gratie si har,indurare si iertare cu toata plecaciunea fiintei si emotia celor sfinte pentru tot raul si uratul acestei lumi...
O minunata "Ave Maria" rasuna si in acest concert,superba interpretare...
"La multi ani!" tuturor Mariilor din lume!


Niciun comentariu: