marți, 10 martie 2015

Cui pe cui se scoate!

Din spirit justitionar spun ce simt si gandesc ,ce ma revolta!
Ca urmare unii ma repereaza drept o persoana carcotasa,dificila,foarte critica.
Pai ar fi evoluat lumea asta daca toti am inghite ce spun cei care sunt investiti de sistem cu o anumita functie sa zicem?
Sunt persoane care fereasca sa le faci o observatie ,sa exprimi altceva decat gandesc si procedeaza ei.Unii tac si te mananca pe la spate,altii sar ca arsi si spun tot felul de grozavii ,uneori chiar surprinzator de rautacioase!
Greu sa comunicam viabil,greu cu toleranta la conflict.Unii vor sa-si faca de cap cum stiu ei,iar tu care le atragi atentia ca se poate altfel mai bine, esti luat drept o persoana ostila,rau intentionata.
Culmea ,prin structura mea sunt extrem de bland si atent cu cei din jur.Doar ca asta nu inseamna ca am sa inghit orice de la altii,ca nu voi protesta vehement cand simt nedreptatea,prostia  si suferinta in jur!

Nu demult cineva imi spunea sugestiv "esti prea delicat ,fii marlan!"
Da stiu,insa marlan nu pot fi!Insa  sincer la cat obraz gros au unii ,la cate am suportat adeseori,zau,mi-as dori ca asa ...din cand in cand barem, sa fiu un dur in extrema,ori marlan!Adica foarte aspru,nesimtit chiar,,,m-am saturat de finetea asta de a nu jigni,de a fi mereu amabil !Simt ca ma irosesc ,adica vorba aceea:"nu le mai pune si tu atat la suflet".Ei,cati nu mi-au spus-o!

Uneori doar cui pe cui se scoate!






Niciun comentariu: