miercuri, 25 martie 2015

Omul de la coada



Am scris nu demult pe blog despre "binele pe care as fi putut sa-l fac si nu l-am facut"...era un indemn de a starui gandul catre bunatate,ca doar  cultivand acest gand in mintea noastra prin meditatie ii dam sansa sa se afirme!Depinde ce prioritati fixam noi in mintea noastra,caci de prea multe ori,bunatatea,milostenia,iubirea ,sunt tocmai in coada listei!!!Sau nici barem atat.
Atat de des ratam sansa sa fim oameni,sa fim pe placul lui Dumnezeu. Daca viata e un test al iubirii ,e trist cat de des il putem  pica...eu chiar cred ca gesturile de omenie spala ,curata,vindeca ,ajuta mantuirii tale!
O spune si scriptura"Iubirea acopera o multime de pacate", si in vechiul si noul Testament este asta scris!!!
Iar iubirea inseamna sa te gandesti la altul ca la tine,sa procedezi cu el asa cum ti-ai dori sa procedeze altii cu tine cand ceva iti lipseste,ai nevoie,iti doresti.

Am primit de la o persoana foarte draga acest clip prin email si m-am gandit ca se leaga cumva cu indemnul meu.Ma bucur ca a avut impact acest clip promo,asta judecand dupa comentariile citite in diverse site-uri care il publica.
Sa nu uitam de traducerea impresiilor in fapte reale!...

Fiti siguri ca faptele bune se intorc la tine mai devreme sau mai tarziu.

ps; Nu insa acest fapt este cel mai important ,cat gestul minunat ce poti sa-l faci uneori!Din bucuria  inimii de a darui!
Sincer,eu asta mai cu seama apreciez in acest clip,mai putin partea finala cu binele rasplatit!


2 comentarii:

Aurora Georgescu spunea...

Emoţionant! Păcat că subtitrarea nu se vede bine, dar am înţeles totul!

Modart spunea...

Eu as fi insista mai mult pe idee de :da mai departe"...partea finala,e cam tedentioasa,cam comerciala cum s-ar spune...Ma rog,nu e rau nici asa,mesajul uman se simte!