miercuri, 14 februarie 2018

Doctor de la Dumnezeu



Mi-a umplut sufletul cu un anume fel de bucurie, greu de descris in cuvinte.Ce destin neasteptat,de-ar fi asemenea lui mai multi!

Eu demult am spus ca biserica ar trebui sa aiba medicii si avocatii ei pentru cei multi nevoiasi!
Iata asadar ca se poate!De-ar exista prin intreaga tara asemenea clinici si medici ar insemna ca am pasit intr-o noua era a spiritualitatii crestine.Una faptica ,mai aproape de spiritul iubirii hristice!
Da Dumnezeu modele de urmat,dar cati le urmeaza?

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Biserica mai are astfel de modele, problema este că cei în cauză fie nu-s promovați, că deh, nu fac rating cum fac alți „actori” ai societății noastre, fie nu doresc să fie promovați, smerenia fiind virtute de căpătâi pentru mulți dintre ei.
Și da, și mie mi-ar plăcea să fie mult mai mulți, dar toate-s de Sus rânduite,noi... .

Modart spunea...

Eu zic ca avem nevoia de puterea exemplului!
Mie unul imi remonteaza mai mult increderea in biserica, in umanitate!
Ma bucur ca ar fi si altii dupa cum spuneti,,,televiziunea sa se straduie sa le aduca la cunostinta lumii,iar ei sa lase "smerenia" de o parte...sa se stie ca drept pilda de conduita crestina!Sa lucreze smerit,dar fapta sa fie cunoscuta lumii de se poate!Desigur, fara a o tambita anume,ci cu decenta cuvenita!