vineri, 11 iulie 2014

Film rusesc/Tatal



Un film bun  care te tine cu sufletul la gura de la inceput pana la sfarsit.
Desigur, e meritul scenariului,al regiei,al jocului de rol.

Cel mai mult m-a ravasit o secventa dramatica  cum alta ca forta  de expresie afectiva nu am aflat in alte filme similare ca tematica...va las surpriza  si emotia de a o descoperi singuri vizionand acest film deosebit.
Mai semnalez o  interesanta   pledoarie intr-un discurs cu iz filozofic despre locul natal.

ps.Nu oare americanii au preluat cate ceva din filmul rusesc?

3 comentarii:

Aurora Georgescu spunea...

Am revenit în blogosferă. Nu în forţă ci aşa... mai cu moderaţie. Mă bucur să te regăsesc . Filmul este excelent şi ţin să-ţi spun că deşi "englezismele" sunt la modă eu sunt în continuare fascinată de literatura rusă, filmele ruseşti, dar mai ales de baletul lor. A! Şi-mi plac mult, mult de tot corurile ruseşti. Iţi dau şi un link https://www.youtube.com/watch?v=rmyhQ8yWnHg cu un cântec care mă emoţionează profund.

Modart spunea...

Bine ai revenit!,,,
Forta vine pe parcurs,antrenamentul conteaza!
Ma rog,sunt multe de luat in calcul cand vine vb de revenire,toate depind de toate!
Rusii? ...greii literaturii ,dansului,filmului !
Voi asculta ce mi-ai propus ,si am sa revin cu un comentariu.

Modart spunea...

Raspund cu intarziere datorita mai multor probleme printre care si cele de natura tehnica...calculatorul meu are nevoie de devirusare,serverul nu mai raspunde la comenzi cum trebuie...
Mie intotdeauna mi-au placut aceste coruri de femei simple care canta cu o anume naturalete si o deosebita insufletire ...fara prea multe rigori academice specifice unui canto clasic coral.Aici e interesanta totusi imbinareaccu vocea grava de bas care urmeaza o anumita tehnica vocala...dau foarte bine impreuna !!!
Pacat ca nu se initiaza un festival international care sa promoveze folclorul din lumea intreaga!!!