sâmbătă, 24 octombrie 2015

Dinozauriada /Dino Parc


Amintiri de vis(nu conteaza de care) pentru albumul de familie!


Of,Doamne,nu ati avut alta idee mai buna decat sa va raliati marii adunari a celor de neamul reptilienilor.Un alt cont in afacerea "Dinozaurita "care a smintit lumea asta de vreo doua ,trei  decenii incoace!
"Dino Parc"din Rasnov,ce altceva ma intreb,decat  un muzeu de colti,gheare, cozi si priviri focoase,agresive de ingheata vorba aceea, apa in loc!
Ce "Amintiri din copilarie" pentru pusti insotiti de parinti sau educatori,chiar de neuitat!Deh...punct ochit,punct lovit!Afacerea merge,ce mai conteaza perceptia copiilor in formare vis a vis de bine si frumos!
Multi se fotografieaza cu capul in gura unui haplea de asta si li se pare...nemaipomenit!
Pentru adulti ,treaca mearga...dar pentru copii,ce impact sa aiba...unul fara suflet,fara mesaj,fara emotii constructive!
WOW,ce mare,ce fioros,ce adevarat pare,si cam atat!



Pentru neam de gura-casca,amatori horror,un deliciu probabil!

Zilele trecute,auzitam de la cineva ca inca de la gradinita astazi, copii invata despre specii de dinozauri,cica asa ceva se prevede prin insasi programa scolara!Adica este obligatoriu!
Nu-mi vine sa cred unde am ajuns ,adio cai,caini,delfini,prieteni necuvantatori devotati omului,am pasit in era supermarketelor cat zece blocuri si in tandem cu ele a mega-reptilelor!
Acum cateva luni vazusem prin oras un afis-invitatie la nu stiu care supermarket unde adusesera un tiranozaur de ala,stiri voi,cel mai feroce ,mai agresiv.Era  confectionat la scara naturala ,se si misca cumva din cate am citit,ca sa para vezi bine, cat mai veridic.Pe afis, un copil zambitor si ferice calarind o asemenea dihonie inspaimantatoare!
Am ramas masca!
Mai zica careva ca raul nu exista,ca nu lucreaza in fel si chip.



Ce mi-ar fi placut spre exemplu un parc de sculptura moderna in lemn!
Undeva la Cluj ,in incinta unui spital ,exista un parc de sculptura pe tema intrajutorarii!Superba idee!
Nu se putea realiza si in Rasnov ,un parc in care fantezia creatoare urmand o anumita tematica(a jocului spre exemplu,daca tot va adresati copiilor) sa se fie sustinuta pentru a se manifesta cat mai plenar cu putinta?
Cati artisti remarcabili traiesc in tara asta de pe azi pe maine!?
V-ar fi costat mai putin proiectul ,si sunt absolut sigur ca ati fi avut chiar mai multi vizitatori!

De ce luam modelele occidentale  proaste,de ce nu nutrim ambitia de a fi noi insine!
De ce nu pretuim spiritul artistic de creatie...lasati artistii sa se exprime,doar incredintati-le atentia cuvenita si veti fi uimiti de ce minunatii va vor darui!


Hai priviti pe aici nitel ,despre tabere de creatie in nisip...
Inmarmuresti...cata imaginatie,talent,suflet!

http://creativplace.blogspot.ro/search/label/Sculpturi%20in%20nisip

Exista motive in arta care cultivate tematic iti redau stari speciale,inaltatoare!Exista n materiale folosite de artisti,chiar si deseuri din care se pot realiza lucruri incredibile!
Imaginatia creatoare face toti banii,adica merita sustinuta,rasplatita!

ps:Parcuri fantezie pentru copii,cand vor aparea si pe la noi!
Si va rog...fara asemenea imagini de cosmar !
Avem destule in societatea in care traim!

MENTIUNE!!!
I-am pus nepotelului meu de 5 ani jumatate cateva secvente din filmul "Jurasic Park"(de la mare venise cu o brosura cu dinozauri si un exemplar din plastic).Am fost,recunosc,curios de impact.
Mi-a raspuns:"De ce imi arati asa ceva, sunt copil,ma sperii!



Niciun comentariu: