joi, 21 aprilie 2016

Intre eu si lume



Sunt oameni care se iubesc prea mult pe sine si prea putin pe altii!.
Sunt oameni care nu se prea iubesc pe ei insisi,dar iubesc mult pe altii!
Cale de mijloc,nu prea exista!

La urma urmei,nu am nevoie sa ma iubesc eu pe mine insumi,atat timp cat ar exista cineva care ma iubeste.
Si eu la randu-mi!Ne-am obloji reciproc temerile,suferintele...ne-am impartasi reciproc bucuriile.

In primul caz,devenim universuri de sine statatoare,adeseori din egoism si un soi de mandrie luciferica.
Sa iubesti prin altii,prin darul lor primit,nu prin tine insuti cu ce e al tau...iata calea marii iubiri!
Omul modern a devenit prea narcisist,prea preocupat sa aiba sub diverse forme...pentru el!

Cei care se iubesc prea mult pe ei insisi,sunt cei care nu constientizeaza cat de imperfecti,de indaratnici,suparaciosi,aroganti,pacatosi sunt!
Fireste,e cazul sa te detesti in multe privinte,ca sa te poti slefui inspre bine.
Cu dragostea de sine exagerata,inaltare nu poate fi!Cazi mereu!

ps: Van Gogh nu se prea iubea pe sine...el iubea insa frenetic lumea,natura,viata.
Lumea insa nu l-a iubit!




.

Niciun comentariu: