luni, 25 aprilie 2016

Falsul pe net/Lipsa de caracter

Eu inteleg ca daca cineva imi atrage atentia asupra unui informatii eronate intr-un articol(mi s-a intamplat odata cu varsta decesului unui artist)...sa ma reinformez, si daca m-am inselat conform sesizarii,sa fac IMEDIAT  modificarea necesara !!!
Am sesizat si eu uneori unor persoane despre un material video,citat si chiar lucrari de arta care nu apartineau cui se pretindea ci era o facatura,o minciuna a unei minti bolnave aruncata pe net din mai stiu eu ce scopuri marsave .Asadar sesizam ca sursa este falsa ,asteptandu-ma fireste ca detinatorul bloggului /site-ului respectiv sa stearga imediat atribuirea falsa!.
As de unde,a trebuit sa insist ca sa le stearga, iar uneori tot asa au lasat postarea!
Culmea,unele persoane mai au si studii superioare sau o formatie crestina !

  • Circula pe net un material video cu vocea parintelui Arsenie Boca(vezi bine unica inregistrare)...ucenicii lui au sesizat ca nici pomeneala de vocea parintelui,ca e o facatura!Cine  a postat nu vrea sa sterga!!!
  • Circula pe net mai multe  cantece ca fiind interpretate de Maria Calas...fanii ei au semnalat ca nu e vocea divei,ba chiar mentioneaza si cum o cheama pe soprana care canta in postarea respectiva. La fel,autorul postarii nu vrea sa stearga !!!
  • Circula pe net texte motivationale sub semnatura unor celebritati,desi apartin altor persoane mai putin cunoscute.Vezi cazul "semnat"Meryl Streep,care apartine in realitate unui scriitor pe nume Carlos Teixeira.Autorul insusi a  facut sesizari pe mai multe blogguri/seite-uri ....greu de aflat insa de unde a plecat totul,cine este sursa mitomana,falsificatorul!!!
  • Circula pe net ,citate ale unor celebritati,cu schimabari de cuvinte,expresii sau chiar adaugiri substantiale fata de continutul exact al reflectiei autorului!!!.
  • Circula pe net site-uri (despre care habar nu ai,eu am descoperit intamplator))care se folosesc de anumite blogguri pentru rateingul lor,fara sa ceara permisiunea autorilor (nu de alta, dar unele sunt chiar deochiate),sau care publica material informativ despre creatia cuiva ,fara acceptul autorului (legea copyrightului,mereu incalcata)!!!


Si cate alte escrocherii nu se fac pe net..chiar si mai grave!!!
Cand si tu care primesti o sesizare,ramai pasiv,nu iei imediat atitudine(nu de alta dar nu ai mare lucru de facut ,decat sa te informezi nitel si sa stergi ceva)...,ne meritam atunci soarta de a trai intr-o lume  a minciunii,calomniei,falsului!
Te injosesti la fel de mult facand pact cu minciuna,lasand-o sa-si faca de cap,sa prolifereze in timp!
Nu exista minciuni mari sau mici,ci doar minciuni!
De la cele mici se ajunge lesne la cele mari ..nu e greu de inteles asta,doar de judeci limitat,de suprafata!


MENTIUNE:Nu am inteles nicioadata de ce nu exista o Lege aspra privind aceste aspecte ce tin in principiu de uz de fals, ,plagiatura,nerespectarea dreptului de autor si cel mai grav uneori...de calomnie!




Niciun comentariu: