luni, 4 aprilie 2016

Bucuria Naturii








La omul sarac ,nici boii nu trag...cam asa,nu am putut sa ma bucur de niscai mai multe fotografii datorita unei probleme cu ecranul aparatului foto.Bucuria mea a ramas totusi prin   timpul petrecut in Natura,cutreierand-o si contempland-o!Ce bine poate fi departe  de aglomeratia orasului cu toate neajunsurile  lui ce ma streseaza parca tot mai mult de la o zi la alta!Parca te-ai afla intr-o lume de poveste,o lume ireal de frumoasa ,de primitoare,de magica.
Uneori imi vine zau sa fug in munti ,sa-mi fac acolo o coliba unde sa traiesc pana la sfarsitul acestei vieti.
Mi-as dori ca barem odata  sa traiesc un rasarit de soare in munti!


Sunt locuri mai salbatice cele cutreierate de mine si fratele meu...daca ati sti cata densitate ,freamat si frumusete afli la tot pasul!Azi cantau mierlele ca niciodata.Ce minunatie este cantecul asta pasaresc.Terapie curata!
La intoarcere,pe la 7,8 seara,parfumul naturii se simte atat de pregnant daca inspiri adanc .Ce parfum ,ce parfum dumnezeiesc!Daca am pierdut un paradis,prin parfumul naturii in ceas de amurg,eu simt cumva ca ma apropii de el!

Copacii sunt sublimi de frumosi..nimic nu se compara cu ei!

Niciun comentariu: