marți, 19 aprilie 2016

Din bunatate...

"Iubesc regula care corijeaza emotia."-George Braque

Din bunatate,am tot acceptat sa tolerez altora supararile pricinuite,sperand ca ceva in timp se va schimba,ca vor intelege din ceea ce m-am tot nevoit sa tot iert ,sa dau de gandit acestora!
Am luat-o adeseori ca un act de penitenta(cred in asa ceva ca si cale de a fi mai bun)!desi omeneste am si eu limite de suportabilitate,ori anume orgolii.
As de unde,asa ceva nu functioneaza!
Cu certitudine,cand anume criterii esentiale nu le afli in relatia cu altcineva..lasa-te pagubas!
Altminteri te vei irosi ...si energetic,si psihic,sufleteste!

Si tot le explici in fel si chip...si nimic!
Incapatanarea asta conjugata fireste cu orgoliul nemasurat... le confisca si mintile si inima !!!

Bine da de inteles  Biblia..de nu se poate dupa n incercari,sterge-ti sandaua de praf,si PLEACA!

Acum stiu...spirit de iubire,prietenie fara anume principii,rigori de urmat...nu exista!
In lipsa lor ,e mai mult vorba de un soi de sentimentalitate,slabiciune!

Sunt adeseori prea sentimental,desi stiu prea bine ca nu e totuna cu iubirea!
Si platesc greseala asta de numai,numai!!!!
Adica ma tot dau cu capul de barna aia de sus,si tot nu ma invat minte!
Mea culpa!


Niciun comentariu: