duminică, 15 noiembrie 2015

Bioritmul te poate ajuta psihologic!


Bioritmul meu pe data de 15 noiembrie 2015-jalnic,sub-critic!!!!!!!!

Uneori ne putem invinovati pentru un moment foarte prost ,insa trebuie stiut ca este firesc sa ai momente de o anumita nervozitate,momente in care inteligenta creativa parca te-a parasit, ori zile in care  te simti intr-o stare fizica  proasta!
Faptul acesta este demn de stiut, te poate ajuta psihologic,stiind ca intotdeauna urmeaza conform acestei ciclicitati o perioada de crestere a parametrilor tai functionali dpdv fizic-emotional si intelectual.

Spunea candva cineva intr-o emisiune tv, ca un lucru important in viata dupa care s-a ghidat a fost faptul ca intotdeauna in viata trebuie sa stii ca dupa momente critice urmeaza si momente de revenire,momente bune.!
Era o constatare personala (persoana respectiva avusese multe de indurat in viata)si un sfat totodata  care l-a ajutat psihologic sa depaseasca mai usor anumite momente critice.
Adica ,vorba aceea din strabuni:"Dupa ploaie,soare vine!"

ps; Am simtit astazi spre seara o stare extrem de proasta,am avut si un conflict in familie ,care l-am resimtit ingrozitor.Mi-am adus aminte de bioritm ,si iata  vedeti si voi  in grafic care este starea mea conform acestuia!
Amintindu-mi de zilele trecute iarasi,o da,e perfect adevarat ce indica!
M-am linistit, ajunsesem sa ma invinovatesc cumva !

Recomand :
http://www.calcule.ro/Calcul-Bioritm/Bioritm-Fizic-Intelectual-Emotional.aspx#&&/wEXBwURUGFnZUNvbW1lbnRzU3RhdGUFATAFBDQ5OTMFEzExLzE1LzIwMTUgMDA6MDA6MDAFDVQ1X1Q1MF9UMl9UNjMFATAFBDQ5OTIFEzA4LzI3LzE5NjggMDA6MDA6MDAFCVQ1X1Q0MF9UNQUBMAUQTmV3c1BhZ2VTdGF0ZUtleQUBMAUfU2NlbmFyaW9QcmVzZW50ZXJfSGFzU3RhdGVTYXZlZAUEdHJ1ZS65RnHw1apZO28P+SGLCvMKImbe

_________________________________________________________________________________

Am fost curios:
Iata bioritmul Madalinei Manole la data fatidica :14 iulie 2010.



In perioada 8-9 iulie,parametrul emotional si intelectual era la pamant,limita inferioara sub pragul critic 0!
Urma pe 16 iulie combinatia critica in care intelectual si emotional era in punctul de rascruce 0!
Fizic iarasi se situeaza in interval subcritic!

Punctele zero ale acestor cicluri sunt puncte de performanţe scăzute şi sunt numite zile critice.

Obisnuiti sa va faceti bioritmul cand sunteti intr-o perioada in care nu va simtiti in forma ,ori va dau tarcoale ganduri negre.
Nu luati decizii majore in zile critice emotional sau scazute intelectual!

Cred ca ar fi bine ca la inceputul fiecarei luni sa-ti calculezi bioritmul!
Sa-ti faci o parere de ansamblu urmarind zilele cele mai bune,in ideea de a le valorifica cat mai bine!
Si fireste,de a retine zilele critice,pentru a fi mai rezervat in anumite situatii ,intentii,discutii.

PS; Nu cred in numerologie,zodiac,dar in bioritm, da!

Niciun comentariu: