vineri, 20 noiembrie 2015

Fara asteptari...










Ghebe culese ieri si astazi....raritate in aceasta perioada!
Nu am avut asteptari de a gasi prea multe ,am tot cautat la greu urcand muntele,si printre atatea cautari,m-am si rugat... da-mi Doamne sa gasesc barem cateva !
La cat efort am depus,parca nu se cadea sa ma intorc acasa cu plasa chiar goala.
Nesperat,la coborare ,aproape de locul din care am urcat ,am gasit doua cioate cu puzderie de ghebe imprejur.Abia mi-au incaput in plasa!Iar eu,abia mi-am incaput in piele...de incantare !
Vedeti, uneori norocul (vorba vine) este mai aproape decat crezi!

ps:Satisfactia cand nu prea sunt dar dai de cateva locuri in care cresc in asemenea  ciorchini,e cu mult peste ca atunci cand gasesti multe si  lesne!!!
Bucuria in maxima ei plenitudine ,este conditionata paradoxal,de lipsuri si dificultati !
.

Anul acesta s-au facut,nu foarte multe insa ca in alti ani.




Niciun comentariu: