marți, 17 noiembrie 2015

Bioritmul te poate ajuta!(II)

Incredibil!!!!!
Am postat acum doua articole in urma despre acest subiect,in care atentionam ca bioritmul poate fi un ghid in sprijinul unor decizii bune.
Astazi am avut o discutie cu o persoana careia i-am cerut un mic ajutor financiar.
In urma unei discutii contradictorii starnita de aceasta persoana ,esec total si nervi gramada!
Nu a vrut sa ma ajute ,desi suma ceruta era doar de...50 de lei

___________________________________________________________________________

Prea de tot mi-am spus ,exagerata atitudine,si amintindu-mi apoi de bioritm m-am gandit ca  emotional este probabil sub pragul critic cu mult..
Bioritmul mi-a confirmat cu varf si indesat !!!!!!


In concluzie ,nu va asteptati sa rezolvati anumite probleme,aspecte cu cineva aflat intr-o  perioada critica emotional!Daca este o persoana dificila ,usor irascibila,orgolioasa...cu atat mai mult!
Asta desigur,daca stiti in ce data s-a nascut,si ati luat in calcul bioritmul.
Puteti consulta asadar bioritmul cuiva atunci cand doriti sa negociati cu ea ceva important!
Amanati de se poate daca parametrul emotional si intelectual sunt subcritice!
Orice lucru are timpul sau propice implinirii,reusitei!




Niciun comentariu: