miercuri, 20 ianuarie 2016

Rugaciunea Sfantului Francisc din Asissi


Doamne,
Fa din mine un instrument al impacarii intre oameni:
Unde este ura,eu sa aduc iubire,
Unde este vina, eu sa aduc iertare,
Unde este dezbinare,eu sa aduc unire,
Unde-i ratacire,eu sa aduc adevarul,
Unde-i indoiala ,eu sa aduc credinta,
Unde-i disperare,eu sa aduc speranta,
Unde-i intuneric,eu sa aduc lumina,
Unde-i suferinta,eu sa aduc bucurie.

Doamne,
Ajuta-ma ca mai curand eu sa mangai pe altii decat sa fiu mangaiat,
Ca eu sa-i inteleg pe altii decat eu sa fiu inteles,
Ca eu sa iubesc pe altii decat eu sa fiu iubit.

Caci cand ma uit pe mine insumi atunci ma gasesc,
Cand iert,atunci gasesc iertare,
Cand mor pentru mine,atunci inviu la viata de veci.
Amin.





Mentiune: Sfantul Francisc din Assisi este considerat ocrotitorul animalelor pentrul harul sau deosebit de a comunica cu ele.Este celebrat in fiecare an pe 4 octombrie,zi declarata si "Ziua Internationala a Animalelor".

Niciun comentariu: