vineri, 23 mai 2014

10 Ganduri de moment(X)

1) Nu stiu daca un om de cultura este superior unuia mai dintr-o bucata ,primitiv,instinctual.Intamplarea face sa aflu cum sar sa ajute unii si cum altii.V-ati dat seama de dilema mea ,omul de cultura e atat de orgolios de mandru ,de preocupat de ifosele sale filozofice,ca te cam lasa sa astepti cand vine vorba sa te ajute la ananghie.O spun cu mare indurerare,Am cunoscut oameni foarte cititi si talentati care m-au dezamagit cumplit.Recent, o persoana pe care o consideram un badaran,aud cum si-a ajutat la greu prietenii. M-am cutremurat!Despre oameni..greu de stiut ce si cum,traim cu siguranta cu mult preconcepte stabilite de altii..
2).Imi era foame de absolut si constat ca trebuie sa ma satur cu nimic.
3)Recent privind mai atent splendoarea unui castan,constat ca frunza sa palmata se compune din 7 frunze,3 mai mici si 4 mai mari!Pana la numaratoare din spirit de contemplatie a detaliului,castanul era doar asa...o senzatie verde de suprafata! Ce geometrie fantastica,sacra, se afla in spatele "obisnuitei" realitati a formelor Naturii!!
4)Nu prea ma impac cu veselia.O gasesc adeseori prosteasca.O lume sobra,grava,austera ,,doar ea poate primi reflexe ale unei sacre bucurii!
5)Bun sa fii ,e un surpliciu in lumea asta,raul se catara pe spinarea docila ,nu-l intreseaza una asemenea lui!Cata rabdare de a suporta nesimtirea din jur!
6)Vorbesc si eu pe aici...pai stiti de ce ,in direct vorbind cu cei apropiati,parca tai iarba la caini!Trista forma de autoconsolare!Suntem mai mult singuri,asta e adevarul...casnicia ,eu unul sincer nu am aflat inca un model ,si Doamne cat m-a preocupat!
7)In van iubesti ,daca nu esti iubit!Stranie si dureroasa situatie sa iubesti fara drept de apel!Ca un blestem!
8)Sa nu-ti mai doresti nimic lumeste,iata esenta filozofiei budhiste...sa avem pardon,e utopic!Cand esti in glod,iti doresti sa iesi din el,iata conditia lumeasca!
9)Cred ca am murit in sinea mea demult...asadar incerc cu disperare sa ma aflu ,eu cel viu!
10)Si orice ar fi si cum va fi,,cat voi cadea ,mai putin ,mai mult...voi exclama mereu "Doamne!"

ps: Hm..numarul 9,l-am regasit citind prin urma,Asadar e clar.

Niciun comentariu: