luni, 5 mai 2014

10 Ganduri scurte de moment (IV)

1) Condamn o persoana pentru un anume lucru,apoi ma gandesc ca este vorba de o boala  defapt,si astfel,inima mea devine  mult mai intelegatoare si capabila de a ierta.Mai greu cu prostia umana.O fi si asta tot o boala?
2)Detest comunismul dar il inteleg.Sute de ani clasa muncitoare  a fost umilita,exploatata,sacrificata pentru ca alesii vremurilor,regi,burghezi,aristocrati,medii elitiste si chiar religioase sa prospere, sa se imbogateasca.S-a cumulat astfel o cantitate uriasa de revolta si ura,care intr-o zi fireste a explodat .Cauza si efect!
3) Intr-un conflict,unii se leaga de maruntisuri...de s-ar certa baremi  in numele unei idei!
4) Cand pun capul pe perna,imi imaginez inchizand ochii ca patrund intr-o alta lume.Desigur una de poveste,una minunata.Este modul care m-a ajutat mult sa ma mentin pe linia de plutire,sa nu cad chiar atat de rau incat sa nu mai pot sa ma ridic.
5)Oamenii sunt fiinte incomplete! Ce nu am eu are altul,si viceversa.Ideea este sa lasam deoparte criticile,orgoliul,mandria,invidia si sa gasim calea de a ne intregi reciproc.Si Biblia da de inteles acest fapt!
6)Cand cuvintele nu ajung la inima,doar intra pe o ureche ca sa iasa pe cealalta!
7)Nu cer mult de la altii...am cerut adeseori putin si nu am primit,cum sa indraznesc sa cer mai mult?
8)Ma impresioneaza teribil oamenii sarmani. si ma doare ingrozitor sa nu am posibilitati sa-i ajut.De-as avea!
9)Uneori simti o nevoie acerba sa te predai cuiva, sa te inchini ,sa-l adori,sa spui tot ce ai pe suflet ...uite asa pasim catre Dumnezeu.Din pacate tare ne mai impotmolim si cadem.
10)Uneori iubesc singuratatea,alteori o detest.Nici nu stiu cum e mai bine.Probabil ca trebuiesc impartite jumi-juma!

Niciun comentariu: