luni, 19 mai 2014

10 Ganduri scurte de moment(VIII)

1) Bucuriile adevarate sunt cele care rascolesc firea si spiritul tau.Credeti-ma, mereu exista ceva deosebit  ce asteapta sa fie descoperit.Deseori se afla chiar langa tine!"Odata aflat,iata Bucuria spiritului.La antipod cumva sunt bucurii inferioare ce tin de instinctualitate si distractie.
2) Cu cat poti simti mai mult cu atat ai evoluat mai mult.Acelasi drum parcurs de n persoane spre serviciu,se inregistreaza diferit din punct de vedere afectiv-emotional. Cati vad,cati aud cu adevarat?
3) Multe zile urate fac posibila o mai pregnata simtire a unei zile frumoase.Cand lucrurile abunda ,straniu,incep treptat sa nu mai prezinta farmec si interes.Cand ai asadar ,nu mai pretuiesti atat ce mult ce ai ca atunci cand nu prea ai.Asadar detestati sa aveti in exces.
4) Desenati un patrat mare si unul mic pe o foaie.Priviti atent.Impreuna ,cel mare si cel mic .,prin contrast  conduc la sentimentul de necesitate, ajutor,iubire.Evident patratul mare este protectorul,parintele celui mic.
5)Lucrurile cele mai valoroase sunt cele care ajung la cei care au nevoie urgenta de ele!!!O paine pentru cel flamand cantareste cu mult mai mult in ceruri decat o masa copioasa la casa bogata.
6) Am ajuns sa fac un fel de terapie scriind pe blogul acesta...initial insa altceva am dorit!De mai multe ori am vrut sa-l sterg.Ghici,de ce oare?
7)Desi a fost o zi in care trebuia sa ma bucur ,nu am putut.Mi-au dat tarcoale multe  amintitri triste.Cum sa mai vorbim de fericire cand aluatul vietii e plin de condimente usturatoare.
8) Cauta mijloace prin care sa poti sa te detasezi de necazurile vietii.Ei da, chiar e nevoie sa te poti reinventa in permanenta pentru aceasta lupta acerba cu tine insusti.E nevoie cred eu ,de imaginatie ,capacitate de abstractizare si dialog cu Dumnezeu.
9)Nu  prea cred ca putem trai cum se cuvine prezentul.Traieste clipa,este asa, o vorba de suprafata doar!
10) "O zi"...uneori am impresia teribila ca exista doar o singura Zi,Ziua judecatii,Ziua ce va separa doua lumi.Aceste zile sunt doar asa, momente...o Zi cu adevarat este doar una!

Cuvintele ne duc cu gandul  la multe...si uite asa mi-am reamintit cantecul acesta:



ps:Este cantecul meu preferat din repertoriul Angelei Similea.

Niciun comentariu: