sâmbătă, 7 iunie 2014

Raul din jur...

"La inceputul secolului XX vor apare oameni draci ,a caror singura ratiune este sa-i distruga pe altii"-Nostradamus

Ieri am citi cateva comentarii la un articol despre "Religia in scoli".
M-am scarbit,m-am cutremurat ,m-am imbolnavit chiar.Incredibil  ce deductii pot face unii,ce aberatii strigatoare la cer dicteaza,cat spurca impuscand cuvinte la nimereala,injurand,etc ... Ce sa mai vorbim de inima,simtire,omenie!Ca urasti,esti resentimentar ,  e una,dar sa fii mojic,idiot,delirand in asemenea hal ,e ceva greu de imaginat pentru mine.
Nici nu indraznesc sa scriu aici ce am citit.Nu se cade,doar va spun ca depaseste chiar orice imaginatie.

Exista multe persoane paranoice,extremiste,rasiste si cand aceste racile  se conjuga cu o crasa prostie se ajunge la dementa!
De cand ma stiu eu ,am incercat sa vad partea frumoasa in oameni,am incercat sa-i scuz chiar ,gandind ca sunt foarte bolnavi..pentru ca .nu ma impac cu inechitatea asta ca unii pot fi atat de daruiti ,de straluciti iar altii nebuni si prosti gramada.
Astazi ,chiar nu stiu ce sa mai cred.
Unii sunt oameni ,se straduiesc sa fie,altii doar sa improaste,sa spurce la tot pasul ,adica oriunde,oricand,oricum.
Poate fi prostia o scuza?
Mojicia,tampenia,idiotenia mai bine spus.Ca nu te duce capul prea mult e una.Dar de aici pana la a fi rau,plin de venin pe limba ,e o distanta mare.
Dovada,am intalnit persoane simple,nu foarte destepte,insa ma cruceam in fata lor pentru modestia  si bunul simt deosebit de care dadeau dovada.

Acum ma gandesc foarte serios la faptul ca nu suntem la fel.Exista oameni declarat indiavoliti ,si oameni care se straduiesc sa fie oameni .Nu e cazul sa tot scuzi pe altii,sa intelegi..nu ai ce ,este tabara adversa, a Raului!
Nici educatia nu-i schimba ,nici nimic.Sunt acei"oameni draci" cum spune sugestiv Nostradamus in mottoul ales.
Tine-te pe cat posibil departe de acestia,daca poti!
Altminteri,pregateste-te de lupta,suporta,rezista,roaga-te!
Unii dintre ei se vad clar,altii sunt unsi cu n alifii si se dau chipurile drept ingeri de lumina.Astia sunt fireste cei mai periculosi.

Exista am constatat de mai multa vreme,o gramada de teorii,carti in care din naivitate sau intentionat, raul se amesteca cu binele...de remarcat,sunt foarte bine mesterite ,captivante,ispititoare,au impact asupra cititorilor.
Conform acestora o idee majora ar fi:Raul si Binele nu sunt poluri opuse,se inrudesc !
Cu siguranta  este cea mai mare strategie a raului de a infesta lumea.
Marul stricat din cos!


I

Niciun comentariu: