duminică, 1 iunie 2014

Film online /De ce are vulpea coada?

O dulceata de film ce invoca cu mult umor si farmec,  bucuria  vietii la tara,a reintoarcerii la simplitudine si natura ,tema cum altfel mai bine abordabila decat prin ochii,jocul si imaginatia specifica copilariei.

Regia: Cornel Diaconu
Scenariu :Ion Baiesu.
 In rolurile principale : Rodica Mandache,Geo Costiniu si Valentin Uritescu .
Un film care destinde ,bucura,incanta..e ca o gura de aer proaspat pentru suflet!

Vizionare placuta!

http://www.topfilme.net/de-ce-are-vulpea-coada-online-subtitrat-1988/

De 1 IUNIE...La multi ani copilarie,oriunde ai fi!



2 comentarii:

Aurora Georgescu spunea...

Am vizionat filmul... şi ar fi trebuit să râd, dar eu am lăcrimat tot timpul de atâta
nostalgie care m-a copleşit pur şi simplu! Toate imaginile acelea au făcut păarte din copilăria mea. parcă eu eram în locul micuţului Gabi ! Muşcata de la fereastră, vegetaţia, orătăniile din curtea casei, bunicul şi bunica...
Ce frumos ai spus "la mulţi ani copilărie, oriunde ai fi". Ce mult aş vrea să stau iarăşi în poala bunicii şi să-i ascult minunatele ei poveşti , să-i simt mângâierea şi ocrotirea ei, fiindcă Doamne, nu era alt loc în care să mă simt mai în siguranţă! De ce nu există un tărâm al copilăriei nesfârşite în care să poţi râde din toată inima, un tărâm în care atunci când primeşti un dar, să te bucuri din toată inima fără să gândeşti că trebuie să te revanşezi dând altceva la schimb, un tărâm în care cuvântul să fie acelaşi cu ceea ce simţi cu adevărat!
Iţi mulţumesc pentru că am fost din nou copil...

Modart spunea...

Ce ma bucur ca l-ai vizionat!
Ce sa spun?...da este un film ce declanseaza o gramada de nostalgii pentru cei care stiu ce inseamna viata la tara,copilaria alaturi de bunici intr-un climat atat de pitoresc,de viu,de verde cum era satul de odinioara.Nu stiu astazi exact cum mai este,dar cred,sau vreau sa cred ca sunt inca multe sate care pastreaza farmecul de odinioara.
Eu iti multumesc de a fi impartasit un film propus...ca ti-ai aflat stare intr-o perioada am inteles ..de nestare.