duminică, 8 iunie 2014

Minutul 33/Noroc vs ghinion

Deschid calculatorul,ma uit la ora afisata in bara de jos si vad minutul 33!
Am mai scris despre acest fapt intr-un articol ,nu e zi in care de2,3 ori (sau uneori si mai des) sa nimeresc acest minut.
Nu stiu cum sa interpretez acest fapt.

Credeti in noroc vs ghinion?
Un fapt extrem de interesant zic eu.Am constatat ca mai de fiecare data, cand ajung sa traversez in oras o trecere de pietoni,nimeresc pe rosu.Astept.Nu putin,deci tocami fusese verde dar nu am avut noroc sa ma nimeresc cu cateva secunde inainte.Ghinion imi spun.
Judecand probabilistic ,prea nimeresc doar pe rosu,asadar sa fie altceva ce sfideaza logica matematica?
Atragem cumva anumite lucruri,fapte in functie de un anume indat personal?

NB:Verdele ramane oricum culoarea mea preferata!

Da, am avut multe ghinioane in viata,dar si noroc incredibil uneori.
Sau nu e vorba de ghinion sau  noroc?
Credeti in predestinare?
Eu da.
Insa nu ma prea pot impaca cu asa ceva.







2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Se intampla sa am nemultumiri in legatura cu diverse.
. Dupa o vreme, daca ma gandesc, cred ca, de fapt, eu sunt singura vinovata- nu prea s-ar intampla nimic rau/gresit/neplacut, daca as fi avut sau mi-as fi luat timp de gandire inainte de a face un anume gest.

Sunt si chestiuni, pe care nu le poti controla nicicum- acelea pot fi ghinioane ...ratacirea bagajului pe avion, bunaoara..

Modart spunea...

Deseori gandesc una si fac alta.Tine si de firea omului..mi-as dori a fi mai drastic uneori,mai principial..nu pot!
Mi-e greu sa-mi imaginez ca oamenii pot fi chiar rai.Dar unii chiar sunt .

Cred ca si ghinionul si norocul au o cauza subtila...de-am putea intelege!
Poti admite ca o persoana cu suflet bun sa fie ghinionista?
Sunt cazuri.
Pe de alta parte,vb aceea "prost sa fii.noroc sa ai"
Pare o farsa viata din aceasta incidenta...
.